pondělí 6. srpna 2007

Zítra!

Takže už uítra ráno: ze začátku po silnici - autem do Brna, z Brna autobusem Student agency do Vídně a dál už vzduchem do Istanbulu a konečně do Singapuru. Povolená hmotnost kufru je 20 kg, tak doufám, že mi turečtí letci těch 5 kilo, co mám navíc, odpustí a nebudu mít problémy už na začátku cesty. Myslím, že zatím stačí, že poprvé od založení SMU nefungoval zápis rozvrhu, náhodou právě ve chvíli, když jsem si měl přihlašovat předměty (There has been some technical issue with the course registration system last night - which is why some of you were not able to register for the courses online. Do pardon us for all the delays/issues as it is the first time SMU introduce an integrated system into our work processes. Really sorry for all the frustration and inconvenience that some of you been through.) a že singapurští imigrační úředníci se také potýkají s jistými problémy (I just recieved information that the Singapore Immigration and Checkpoints Authority's system is down, causing a delay in the generation of IPA letters for the International exchange students.)

Naopak příjemnou skutečností je moje zatím velmi snaživá a milá buddy Melissa Quek Huiting, která na mě snad i bude čekat na letišti, aby mě doprovodila do hostelu Sleepy Sam's, kde mám zamluvené ubytování na 5 nocí. Melissa mi mimo jiné poslala svoji fotku:



Úkoly na následující dny:
  • přežít cestu
  • propašovat těžší kufr
  • najít v Singapuru hostel Sleepy Sam's a ubytovat se

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

pěkná buddy .) přeji ať cesta s těžším zavazadlem vyjde ,)

Anonymní řekl(a)...

Taky jsi mohl mít úkol, doplnit kredit na mobilu, pro možnost posílání SMS. Taky pevně věřím, že jsi přistál, našel, uytoval.........